Skip Navigation LinksCorpRules

Аккаунти он-лайн простору

Відповідно до договору управління освіти з компанією Microsoft для навчальних закладів Дніпра функціонує корпоративний простір Office 365.

Простір функціонує у домені dnepredu.dp.ua вхід за адресою portal.office.com

Доступ до всіх сервісів здійснюється за міським корпоративним аккаунтом:

  • Міські аккаунти створюються для всіх навчальних закладів міста. За достовірність інформації внесеної до аккаунту відповідає кадрова служба управління.
  • Аккаунти співробітників навчальних закладів та освітніх організацій створюються на основі заяви їх керівництва. За достовірність інформації внесеної до аккаунту співробітника відповідає керівництво закладів.​

Координація роботи по підготовці корпоративного простору до функціонування проводиться керівником ресурсного центру.


 

Начальник управління затверджує​:

1) Адміністративні адреси (у домені dlit.dp.ua):

uon – адреса управління;

live – (Адміністратор Office 365 Microsoft-Dnepredu) адміністратор служби підтримки.

2) Правила функціонування простору.

Керівник ресурсного центру призначає:

1) Адміністраторів простору. Призначає відповідальних за функціонування адміністративних адрес.
2) Запроваджує службу підтримки користувачів (live) та контролює її роботу.​

Ресурсний центр :
  • Підтримує функціонування освітнього простору.
  • Роз'яснює правила його функціонування, переваги та безпечність простору.
  • Надає допомогу користувачам у випадках виникнення непорозумінь.
  • Інформує учасників простору про робочі події та регламенті навчальних заходів, пов'язаних із функціонуванням простору.
  • Розглядає скарги на роботу простору та поведінку його учасників.
  • Контролює роботу службових адрес та відповідальних осіб. 

 Відповіді на часті запитання та корисні посілання:

1) Сторінка «Зв'язатися з нами».

2) Усунення н​ебажаного налаштування «Відіслати всім».

3) Сторінка Microsoft з допомоги в роботі з он-лайн сервісами.

4) Посилання для створення Skype-конференції (діє лише для корпоративних аккаунтів). Мова діалогу визначається налаштуванням мови за помовчанням у операційній системі.

5) Корпоративна соціальна мережа Yammer.

6) Як подолати помилки при встановленні MS Office 365 (2016) ​

Простір OIT

Служба підтримки простору Dnepredu також підтримує користувачів простору адрес домену oit.dp.ua.

Ліцензії надаються користувачам (переможцям олімпіад та їх керівникам) для забезпечення ліцензійної роботи із сервісами MS Office 365 в межах та часі їх підготовки до Всеукраїнської олімпіади з ІТ.

Порядок видачі ліцензії наступний:

Відповідальні за підготовку обласних олімпіадних команд та керівники переможців вносять данні у відповідну таблицю та несуть відповідальність за погодження передачі даних користувачів з освітньою метою.

Користувачі простору OIT користуються наданими ліцензіями на час їх роботи з підготовки та участі у Всеукраїнській олімпіаді з інформаційних технологій. На цей час вони маю такі самі права та обов'язки, як і користувачі  домену dnepredu.dp.ua.

У разі порушення цих правил ліцензії скасовуються, аккаунт блокується без можливості його відновлення. 

Поштові адреси в домені oit.dp.ua не зберігаються для роботи по-за межами підтримки олімпіади OIT.

Консультування зовнішніх адрес з цього приводу не проводится
 

Правила функціонування корпоративного освітнього он-лайн простору Дніпра

Корпоративний простір Дніпра є освітнім простором, тому на нього поширюються всі вимоги освітнього законодавства України, наказів та розпоряджень Міністерства, місцевих органів управління освітою.

Простір є робочим навчальним простором, основною задачею якого є набуття навичок роботи з новими комп'ютерними технологіями та спрощення та підвищення ефективності спілкування всіх учасників навчального процесу. Тому в просторі не обговорюються расові, політичні, інші теми, заборонені законодавством в межах навчальних закладів.

 

Користувачі:

Зобов'язані:

  • Пам'ятати власні логін та пароль та зберігати пароль у таємниці.​
  • Запити з питань корпоративного простору направляти на адресу служби  підтримки (live).
  • Скарги, зауваження та подяки на роботу служби підтримки направляють адміністрації.
  • Дотримуватись правил затверджених адміністрацією.
  • Формують електронні листи з урахуванням правил ділового електронного листування.
  • Поважати інших користувачів простору.
  • ​Не надсилати спамові повідомлення та повідомлення, що містять приховані рекламні матеріали. Спамом вважається також незамовлена масова розсилка повдомлень, яка не пов'язана з освітнім процесом закладів міста.
  • Не допускати нецензурних, образливих висловів та посилань, що суперечать вимогам законодавства України.
  • Співпрацювати, допомагаючи менш досвідченим користувачам засвоювати нові сервіси.
  • Не розповсюджвати адреси та персональну інформацію користувачів простору.​

Мають право:

  • Користуватися відповідними ліцензіями, які ім надані адміністратором в освітньому просторі.
  • Встановлювати програмове забезпечення на власні пристрої в межах, які дозволяють освітні ліцензії.
  • Користуватися всіма сервісами, що надаються компанією Microsoft у межах освітніх ліцензій Office 365.
  • Замовляти освітні ресурси для групової роботи.
  • Отримувати он-лайн допомогу та консультації адміністраторів за допомогою поштових повідомлень, Skype-конференцій, вебінарів, тощо.
  • Отримувати допомогу та пояснення про особливості функціонування простору та новини сервісів в межах консультацій працівників ресурсного центру​.
​Аккаунти тих хто порушує ці правила будуть блокуватися без попередження.​

 

 

Для освітнього простору працює служба підтримки користувачів хмарного простору Office 365 (live).
Служба підтримки здійснює підтримку користувачів простору за наступними напрямками:

  • Надає допомогу користувачам в межах повноважень наданих адміністрацією.
  • Відповідає за дотримання правил запроваджених адміністрацією, обумовлених договором управління з компанією Microsoft та установлених освітнім законодавством України.
  • Здійснює заходи автоматичного моніторингу та блокування небажаного вмісту (вірусних вкладень та спамового вмісту) та аккаунтів користувачів, які порушують правила функціонування простору. У випадку фіксування порушення правил користувачами передає інформацію адміністрації для прийняття рішення.
  • У випадку фіксування технічних проблем вживає термінові заходи по усуненню проблем.
  • Служба підтримки обслуговує лише запити із внутрішніх адрес (у домені dnepredu.dp.ua). Запити із зовнішніх адрес обслуговуються лише у випадках, коли користувач не може отримати доступ до корпоративної скриньки.
  • Скарги на роботу служби підтримки можна надсилати на адресу адміністрації.
  • Встановлює тимчасові паролі по запитам користувачів у разі їх втрати. У разі запиту користувачів, надсилає тимчасові паролі на довірені користувацькі адреси.
  • Приймає заходи по забезпеченню нерозповсюдження персональних данних які потрапляють у корпоративний простір. До збереження відносяться також всі данні, які стали відомі адміністратору при роботі над усуненням проблем простору чи із запитами користувачів.